طراحی و اجرای

کانون ارزیابی و توسعه

 

کانون ارزیابی و کانون توسعه، یکی از دقیق‌ترین ابزارها به منظور ارزیابی افراد و شناسایی قابلیت‌ها و نقاط قوت و قابل بهبود در آن‌ها می‌باشد. در کانون ارزیابی و توسعه که به طور معمول در طول یک روز کامل برگزار می‌شوند، ابزارها و فعالیت‌های مختلفی همچون بحث گروهی، بازی، مصاحبه، ایفای نقش و ارائه مطلب مورد استفاده قرار خواهند گرفت. تعداد افراد شرکت‌کننده در کانون به طور معمول بین 4 تا 7 نفر بوده که توسط 2 الی 4 ارزیاب مشاهده و ارزیابی خواهند شد.

WhatsApp Image 2022-06-12 at 6.59.11 PM IMG_20220522_152133_713

کانون ارزیابی

 

کانون ارزیابی مجموعه‌ای از فعالیت‌های فردی و گروهی (بحث گروهی، بازی، تست‌های روان‌سنجی و غیره)  الهام‌گرفته از تجربیات واقعی ا‌ست، که منعکس‌کننده رفتارها و عملکرد احتمالی شرکت‌کنندگان در دنیای واقعی می‌باشد.

از این ابزار معمولاً در مراحل آخر استخدام، و به منظور انتخاب شایسته‌ترین کاندیدا استفاده می‌گردد. کانون ارزیابی از معتبرترین و کم‌ریسک‌ترین ابزار در روند جذب و استخدام است.

کانون توسعه

 

کانون توسعه مجموعه‌ای از فعالیت‌های فردی و گروهی (بحث گروهی، بازی، مصاحبه ساختار یافته و …) الهام‌گرفته از تجربیات واقعی‌ است، که منعکس کننده رفتارها و عملکرد احتمالی شرکت‌کنندگان در دنیای واقعی می‌باشد.

از این ابزار به منظور شناخت توانمندی‌های کارکنان و ارزیابی آن‌ها در راستای تدوین برنامه توسعه فردی و سازمانی استفاده می‌گردد. استفاده از فعالیت‌های متنوع و هوشمند در خلال کانون توسعه، این ابزار را به یکی از قدرتمندترین گزینه‌های ارزیابی و سنجش در دنیای منابع انسانی تبدیل کرده است.

تیم رابین برنامه‌ریزی، طراحی و اجرای کانون‌های ارزیابی و توسعه را از ابتدایی‌ترین مرحله تا ارائه گزارش تحلیلی نتایج بر طبق آخرین متدهای بین‌ا‌لمللی و با استفاده از جدیدترین ابزارها و حرفه‌ای‌ترین ارزیابان بر عهده می‌گیرد.