راهکارهای

خلاقانه و بازی‌محور

 

خلاقیت و نوآوری از ارزش‌های اصلی ما در رابین است. اهمیت این موضوع تا حدی است که یکی از بخش‌های مهم رابین به طراحی و ارائه راهکارهای خلاقانه و بازی‌محور اختصاص داده شده است. ما به طور مستمر و در زمینه‌های مختلفی در حال ایده‌پردازی و کار کردن بر روی طراحی و توسعه محصولات و خدمات خلاقانه و متمایز هستیم.

pexels-element-digital-1293266 WhatsApp Image 2022-06-12 at 6.59.11 PM

رویدادهای یادگیری جمعی از طریق بازی (Gamification)

 

در این رویدادها بر اساس نیازهای موجود در تیم یا سازمان، فعالیت‌هایی با استفاده از بازی‌های فردی و گروهی مختلف توسط تیم رابین طراحی و پیاده‌سازی خواهد شد. این نوع رویدادها علاوه بر اینکه تجربه‌ای جذاب و لذت‌بخش را برای شرکت‌کنندگان خواهند ساخت، یادگیری‌ها و دستاوردهای جمعی بسیار موثری نیز در پی دارند، بخصوص به این دلیل که نتایج و یادگیری‌های آن در خلال بازی‌ها و توسط خود شرکت‌کنندگان به دست خواهد آمد.

طراحی بازی‌های خلاقانه و هدفمند

 

ما در رابین، بازی‌های خلاقانه مختلفی را با هدف استفاده در جلسات و گردهمایی‌های سازمانی، کارگاه‌های آموزشی و تسهیل‌گری و جلسات مربی‌گری فردی و تیمی طراحی و گردآوری می‌کنیم.

هدایای سازمانی خلاقانه و متفاوت

 

انتخاب هدایای خلاقانه، جذاب و کارآمد در راستای افزایش رضایت همکاران و مشتریان، همواره یکی از دغدغه‌های سازمان‌ها بوده است. ما در رابین با طراحی و گردآوری محصولات خلاقانه و متفاوت، همیشه پیشنهادهای جذابی برای شما در این زمینه داریم.

تِلو TELLO

 

تِلو (TELO) به عنوان اولین محصول طراحی‌شده توسط تیم رابین، یکی از پیشنهادهایی است که به راحتی نمی‌توان از آن گذشت و جای خودش را روی میز کار شما، همکاران و مشتریان‌تان پیدا خواهد کرد.